Glass byggde denna kropp

Pratade med en kompis på msn och kom ofrivilligt in på att prata om vikt (finns det mycket som är tråkigare att prata om?). Nu sa i alla fall den här kompisen att ”Nu är det slut på allt det goda som man proppat i sig under semestern. Dags att hålla igen”.

Hålla igen?

Eeh. Jag har precis tryckt i mig tre Daim-strutar här. Jag vet inte ens vad utrycket ”Hålla igen” betyder.

...

Tre Daim-strutar, ja, vaddå?

Nej, inte stora Daim-strutar. Såna där MINI såklart.

Nu tänker ni säkert att "Ja, jag tänkte väl det att tre STORA Daim-strutar hade hon ju inte klarat av att äta på en och samma gång!"

Klarat av och klarat av. Mini finns att köpa i flerpack för 40 kronor. De stora kostar typ 25 spänn styck! Och jag är inte direkt GJORD av pengar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ylviiiiiiiiiiiissseeeeeeen

That girl looks like Ylva 3 years.

2010-08-22 @ 22:45:00
URL: http://källstedt.se/blog/
Postat av: Anja

Haha jag vet! Tänkte först kommentera det, men tänkte att du fattar nog ändå ;)

2010-08-23 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0