Jag PORRSURFADE på jobbet!

Japp, ni läste rätt. Jag porrsurfade på jobbet idag. I morse var jag nämligen lite på pickalurven och då…

Nä.

Men så här var det:

Min dator var allmänt seg imorse. När jag skulle gå in på youtube hängde den därför inte riktigt med när jag skrev och det blev bara halva adressen som skrevs in. Innan jag hann reagera hade jag klickat enter. Och man kan säga att det var en helt annan "tub" jag fick se...

Det här hade kanske inte varit jordens undergång om det inte vore för en liten detalj: Min chef sitter precis bakom ryggen på mig.


Med uppsikt över hela min skärm.


Med andra ord fick jag världens klimakteriesvettning och färgen i ansiktet gick på en hundradels sekund från degblek till stoppljusröd.
Tack vare min sega dator tog det givetvis flera åååår innan jag lyckades stänga ner sidan.

Efteråt höll jag andan i en mindre evighet och väntade på att chefen skulle lägga en hand på min axel och säga ”Tack och hej”.

Det hände dock inte.

 

Finn ett fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAA faaan vad pinsamt!!!!!!

2010-08-23 @ 23:01:15
Postat av: Sara

Haha, Anja! UNDERBART!

2010-08-30 @ 20:57:03
URL: http://intebarasaraolofsson.blogg.se/
Postat av: Anja

Ja, det var en smula pinsamt, det kan man ju säga...

2010-09-01 @ 09:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0