Åldersnoja? JAG?! HAHAHAHA

Kära fans,

Det är nu bara några få dagar kvar av mitt så kallade liv.

Nej, jag ska inte dö. Men nästan. Jag fyller nämligen år om några dagar. Åldersnoja, tänker ni kanske nu. Men det är fel. Jag mår dåligt på grund av SJ. Det gör väl de flesta i för sig, men jag mår extra dåligt för att jag från och med min födelsedag kommer att tvingas betala VUXENPRIS på tåget! Hejdå är det också till sista-minuten biljetter tills jag blir pensionär.


 

Apropå SJ så såg jag att de har skaffat Twitter. SJ_AB heter de visst där.
Undrar vad det blir baklänges..?

Kommentarer
Postat av: Sven

Snart kommer du att få sitta kvar vid bordet på krogen hela kvällen och rumpan kommer du att få ha ifred!

2010-12-20 @ 09:26:10
Postat av: Sillen

Du kan lätt gå för barnpriset, det är ingen som kommer undra. Minns minigolfrundan där gränsen var 16 och han tittade på dig och undrade om alla var över.



:-D

2010-12-20 @ 17:31:15
Postat av: Anja

Åldersgränsen var 14...

2010-12-20 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0