Mitt år 2010 - exklusiv intervju med mig

Det är dags att blicka tillbaka på året som har gått. Jag har därför, dagen till ära, låtit mig själv intervjua mig:

1
. Gjorde jag något i år som jag aldrig gjort förut?
- Jag fick nageltrång och fick amputera bort stortån. Okej, inte tån men tånageln! Eller okej, en läkare klippte bort några mm av nageln. Det hade jag inte varit med om förut i alla fall!
2. Dog någon som stod mig nära?

- Min mobil tog livet av sig någon gång i september. Thanx for bringing that up…
3. Vilka länder besökte jag?

- Costa Rica, Panama, Colombia, Argentina, Nya Zeeland, Australien, Singapore, Malaysia och Lettland. Helt okej för ett år kan jag tycka.
4. Vilken händelse från år 2010 kommer jag alltid att minnas?

- Jordenruntresan kommer jag nog att minnas ett tag i alla fall.
5. Vilken var min största framgång 2010?

- Att jag lyckades skaffa mig ett fast jobb på en reklambyrå. Dock gick företaget i konkurs för en tid sedan. Men i alla fall!
6. Största misstaget jag gjorde?

- Att jag flyttade in hos haggan i Solberga/Älvsjö under februari-april. Det ångrade jag bittert varje sekund av tiden jag sedan bodde där.
7
. Har jag varit svårt sjuk eller opererat mig?
- Hallå, läste jag inte svaret på fråga ett?!
8. Det bästa jag gjorde?

- Hmm, svårt. Jag gör alltid så mycket bra.
9. Gjorde någonting mig riktigt arg?

- How much time do you have?
10.
Gjorde något mig riktigt glad då?
- Nej.

Jooo såklart. Det får jag nog framför allt tacka vännerna, familjen och killen för.
11. Mitt favoritprogram på TV 2010?
- Solsidan ligger bra till där.
12. Årets bästa film enligt mig?
- Sånt här är ju så svårt under press, men "Avatar" ligger extra högt upp på listan. "Till det som är vackert" ligger extra långt ner...
13
. Vad gjorde jag på min födelsedag 2010?
- Jag låg nog och mådde dåligt. Inte på grund av den stigande åldern utan av alkoholen dagen innan. Så går det när man fyller år dagen efter nyårsafton.
14. Hur skulle jag beskriva min stil år 2010?

- Vilken stil? Det känns som att jag har bott i en stor vinterjacka hela året. Det borde inte heta ”årstider”, det borde heta vinter, juni och juli.
15. Till sist: Lärde jag mig något nytt under 2010 som jag vill dela med mig av?
- Slicka inte på lyktstolpar när det är kallt ute! Om tungan fastnar kommer någon att kissa på den för att få loss den.

 

 

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0