Tiden är mogen - and so am I

Det är så jävla kallt på mitt rum att jag funderar på att sova någon annanstans i lägenheten i natt. Sånt har jag gjort förr, inga konstigheter. När jag var liten hände det nämligen ganska ofta att jag frågade mina föräldrar om jag fick ”sova på något konstigt ställe”. Lillasyrran tvingades naturligtvis att ställa upp på samma sak. Genom åren sov vi därför bredvid varandra under någon säng, under ett skrivbord, under köksbordet och så vidare.

En dag släpade jag med min madrass från sängen och la den i badkaret. Men då tyckte min mamma att det fick vara nog.

Nu bor jag ju inte hemma längre, så i natt kan det vara dags för ett nytt försök.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahaha ;))

2010-12-16 @ 09:35:45
URL: http://ellenmolin.blogg.se/
Postat av: F

Hahaha jag är inte förvånad!!

2010-12-16 @ 12:44:31
Postat av: Sven

Hade dina föräldar inga krav på dej?

2010-12-19 @ 12:02:46
Postat av: Anja

Sven: Jo, jag hade en mycket svår uppväxt.

2011-01-03 @ 23:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0