Jag gillar ungt kött

För er som inte vet det har jag en vansinnigt ung och fräsch pojkvän. Närmare bestämt två år och tio månader yngre. Snacka om fjäder i hatten.

 

Det var bara det jag ville ha sagt.

 

Skämt åsido.

Åldersskillnaden kan emellanåt ställa till med vissa kommunikationsproblem. Som igår när jag pratade med det lilla livet på msn skrev han plötsligt: ”Gtg”.

 

?

 

Jag chansar vilt på att det betyder "got to go", men jag hänger inte alltid riktigt med i dagens ungdomars sms-språk. Jag kontrade snabbt med ett ungdomligt ”Fett nice”, men han hade redan loggat ut. Tur det. Kunde ha blivit pinsamt annars. Idag säger man ju ”tjockt nice”!

”Fett” är 2009.


Kommentarer
Postat av: Ylvis

HAHAHAHAHA, det lilla livet...

2010-02-16 @ 12:22:28
URL: http://sylvasst.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0