Skönt att ha det utrett

 

Allt fler föräldrar skaffar Facebook. Men inte min pappa. Han tycker att det är slöseri med tid.

?

Slöseri? Herregud, Facebook har gett mig svar på flera livsviktiga frågor som jag annars inte skulle ha en aning om! Som nu till exempel när jag tog testet ”Är du tjej eller kille?".

Här har jag gått runt i 20 år och trott att jag är tjej! Vilken jävla miss!

Och ja, jag är 25 år, men de första åren i mitt liv trodde jag att jag var en tjej som skulle bli en pappa en vacker dag, så vi får räkna det som att jag inte var riktigt klar över de grejerna på den tiden...


Kommentarer
Postat av: Ylva

Back to normal then... ;)

2010-03-01 @ 11:53:14
URL: http://sylvasst.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0