It's a miracale!

Jag bodde hos två kompisar förut, Ulla och Eivor.** En dag fungerade inte deras trådlösa mus till datorn och de gjorde allt för att lösa problemet. De dunkade musen i bordet, satte batteriet åt fel håll och skrek på den stackars apparaten. Till slut suckade jag, gick fram och tryckte på en knapp och så funkade den. "ON" tror jag knappen hette... Några dagar senare var det samma sak med TV:n. Jag hade stängt av den när jag åkte hem över helgen och när jag kom tillbaka sa Ulla att den inte funkade. Jag gick fram och tryckte på "ON" och som genom ett mirakel fungerade den!

MacGyver, släng dig i väggen!

Nu undrar jag bara hur det kan komma sig att jag - som uppenbarligen är ett tekniskt under - har en dator som inte funkar och en mobil som ständigt krånglar?!




**Ulla och Eivor är fingerade namn, egentligen heter de Josefina och Emilia.

Kommentarer
Postat av: Josefina och Emilia (aka. Ulla och Eivor)

Fy faaaen. Din djävul som berättar detta för alla..hade faktiskt inte glasögonen på mig/Ulla



Eivor hälsar också men hon var så uppröd att hon var tvungen att sätta sig vid vävstolen för att lugna ner sig..

2010-02-11 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0