Jag hatar...

...att slicka på papper! Nu menar jag inte att jag då och då brukar ta ett random A4-papper och slicka på; jag tänker på de tillfällen då jag tvingas slicka på frimärken eller kuvert! Idag var en sådan dag. Jag tvingades slicka igen fyrtio kuvert! Halvvägs kom jag på den smarta idén att blöta en disktrasa och dra på klisterremsan för att blöta den. Vad tror ni hände? Jo då ville det förbannade klistret inte fastna och jag blev tvungen att slicka på det förbannade kuvertet ändå.

Det finns bara en sak som är värre än att slicka på papper: att slicka på papper som man har dragit med en disktrasa på…

32-penguin-falls-over.gif image by Beloved_Darkness


Kommentarer
Postat av: Prova lim nasta gang sotnos

2010-01-19 @ 00:17:14
Postat av: Anja

Det alternativet fanns inte!

2010-01-19 @ 08:37:38
Postat av: Ylva

Vem vill ta lim på ett frimärke och sedan slicka på det? Nej just det, ingen. ;)

2010-01-19 @ 12:20:55
URL: http://sylvasst.wordpress.com
Postat av: Zandra

Men kommer du inte ihåg idioterna (kunderna) på pissbyrån som köpte frimärke och kuvert å sen trodde att vi i kassan skulle slicka fast det där jävla frimärket. Jo men eller hur, det gör vi så gärna!

2010-01-21 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0