Värre än att föda barn!***

Jag har så ont i en tå att jag funderar på om den verkligen är en nödvändig kroppsdel att ha kvar? För att ta reda på vad det är för fel googlade jag mina symptom. Ett hett tips är att googla på bilder för då kan man jämföra och se om man har något liknande som de på bilderna och köra uteslutningsmetoden. Om jag till exempel skriver ”sjukt jävla ont i tån” så kommer den här bilden upp:


Och då kan jag konstatera att så där ser jag ju inte ut och därför behöver jag i alla fall inte oroa mig för att det är ägghuvud jag har drabbats av. Skönt. Men svaret var fan inte mycket bättre. Jag har för i helvete nageltrång! Det gör ont så IN i helvete! Det stod att för att undvika nageltrång ska man klippa sina naglar rakt och inte klippa ned kanterna. Jo tack för det tipset, men det är lite sent påtänkt skulle jag vilja säga…


***Jag överdrev eventuellt en smula. Men antagligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0