Intima frågor och svar

Era frågor rasar som vanligt in så det är dags för att dra en genomkörare med svar:

1. Hur många har du legat med?

Svar: Minst 3000.

Hade jag varit kille hade jag nu kallats hjälte. Men det är jag inte. Jag är tjej och får därför titeln ”madrass”.

2. Dricker du alkohol?

Svar: Japp. Nu på vintern blir det dock alldeles för sällan. Max två gånger i månaden. Men på sommaren, då jävlar blir det åka av!

3. Röker du?
Svar: Nej. Vet inte varför jag inte gör det. Luktar man helvete av det? Får man rynkor? Gula tänder? Kan man få cancer? Och är det dyrt?! ...

Var det inte fler frågor? Hepp. Dåså. Tack för mig.
Och om ni kommenterar lika dåligt som vanligt så bloggstrejkar jag en vecka igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0