Är det fest så är det...

Följande historia var jag inte på plats för att bevittna, men har fått det beskrivet. Efter att ha skrattat till tårarna rann tyckte jag att det inte är mer än rätt att ni också får höra om det.

Mina två kära vapendragare, Ulla och Eivor, hade för några månader sedan en liten...efterfest. Tre killar befann sig i lägenheten. Ulla, Eivor och en av killarna satt i soffan i vardagsrummet och pratade. Vad som hände sedan är något oklart, men de två andra killarna gick i alla fall in i sovrummet och stängde dörren.
Efter en liten stund hörs en ljudlig duns från sovrummet. Ulla blir lite nervös. Vem kan klandra henne när två helt okända män har stängt in sig i hennes sovrum? Hon går dit och öppnar dörren.

Föreställ er nu följande:

I rummet finns två sängar som står separat. I den ena sängen ligger den ena killen. Naken. Bredvid honom befinner sig den andre killen. Han är också naken. Och han sitter i position för att göra...

...en kullerbytta!

Det Ulla får se är alltså en naken man som ligger ner och en annan naken man som just slår en kullerbytta - med rumpan åt hennes håll. Väldigt sexigt om inte annat.

När jag hört denna historia kunde jag inte hålla mig från att skriva en kommentar på Ullas Facebook. Strax därefter kommer killen som gjorde kyllerbyttan med en mycket viktig korrektion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0