Konsten att hålla ett förhållande vid liv

Det finns ett väldigt enkelt knep för att hålla ett förhållande vid liv. Det stavas överraskningar. Nu råkar just jag och min kille ha det lite bättre förspänt än många andra då vi har distansförhållande. Det är alltså lättare att överraska den andra utan att den i förväg anar vad som är på gång.

Sist jag kom hem till min kille till exempel hittade jag detta i köket:



- Vad är det under handduken?, undrade jag även om jag kunde ana svaret.
- En överraskning, svarade min kille och flinade.

Och under handduken hittade jag detta:




Nu vill ju inte jag vara sämre, så jag har en liten surprise till min kille som jag tänkte visa för honom nästa gång vi ses. Jag tänkte nu ge er en exklusiv förhandsvisning på denna överraskning:




Hallå! Jag är här inne! Kan ni se mig?!


Lite mer av det han älskar mest. Mig!

Tror ni att han kommer bli glad?


Kommentarer
Postat av: Ylva

Youuuu sexy bitch! Titta, precis det här sa jag skulle hända om du åt McD.

2010-11-30 @ 12:58:36
URL: http://källstedt.se/blog/
Postat av: S

Hahaha he will love it

2010-11-30 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0