Svår smärta

Jag orkar knappt skriva det här inlägget. Inte för att jag inte vill utan för att jag har ont i hela kroppen.

 



Om jag har blivit påkörd av en lastbil? Brutit vartenda ben i hela kroppen? Ja. Typ. Jag tränade igår för första gången på flera månader och har idag träningsvärken från helvetet.

Jag försökte nyss sätta mig på toaletten. Har ni haft sådan träningsvärk att ni måste ta tag i handfatet och hålla i er för att kunna sätta er på toan? Så har jag nu, men 100 gånger värre. Att böja mig ned gjorde så ont att jag såg någon annans liv passera i revy.

Note to self: Dubbla pass när du är otränad är en jävligt dålig idé!


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHAHHAHA! Känner igen det där!

2011-02-09 @ 00:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0