...

Läste DN på tåget till Örebro idag. Det är ganska intressant tidning. Framför allt kontaktannonserna. Vilka kriterier personer har när det gäller den partner de söker tycker jag är jävligt intressant. Här är tre exempel från dagens kontaktannonser:

1. Kvinna söker man: ”Jag är en tjej, 40 år, vacker, normal. Jag söker en normal man som inte är smal, lång, kort eller stor. Du ska inte röka eller vara handikappad, vara snäll, ha ordnad ekonomi. Du bor i Västerås”.
Kommentar: Lycka till.


2. Man söker kvinna: ”Jag söker tjej som trivs i kjol. Ålder och vikt har ingen betydelse, bara du är kravlös”.'
Kommentar: Jag har vad du letar efter:



3. Man söker kvinna: ”Fräsch, mogen, stabil, arbetande brandman i Sthlm söker kvinna, gärna i kjol och klack, att hålla i handen och dela upplevelser med".
Kommentar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0