Funderar på att ge min kille klamydia i julklapp...

Min kille fyllde år i helgen och jag hade lovat honom en helhelg. Inveg det hela med att bli ordentligt förkyld. Nothing says romantik som snor.

Trots den svåra sjukdomen gjorde jag mitt bästa för att fira honom ordentligt och langade fram den ena romantiska presenten efter den andra. Det jag vill säga är att jag är en jävla fin flickvän, ni fattar det va?

Såhär i efterhand kan jag tycka att det blev rätt lyckat, det måste jag säga. Men ... det hade ju varit fan så mycket roligare att ge honom klamydia i present! Eller varför inte lite dålig andedräkt?

Ja, i gosedjursform då alltså:

 

http://www.coolstuff.se/Giant_Microbes

 

Nej, jag får tyvärr inte betalt av coolstuff för att göra reklam för detta. Men jag borde få det kan jag tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0