Kiss kiss

Det är förresten inte bara jag som beter mig udda på toa... Följande konversation hade jag nyss med min kompis Fredrik på Facebook. Han ville förresten kallas Anonym, så i fortsättningen får jag väl kalla jag honom "Anonym" i inlägget:


17:18
Anonym:
Jag var med om en kul grej i morse… Jag gick till badrummet för att göra det jag alltid gör på morgonen i badrummet...

17:20
Anja:
bajsar?


17:21
Anonym: …Så tog pappret slut. Jag böjde mig ner till extrarullarna jag har stående bredvid toalettstolen...

17:21
Anja: ÅÅÅÅÅH! Så var de slut?! Vad gjorde du??? Torkade dig med rullen eller handduken?

17:22
Anonym: Jag gjorde nummer ett!
Så tog jag upp en rulle, men tappade den direkt i stolen...

17:22
Anja: hahaha, klantigt

17:22
Anonym: Ja, skitklantigt. Men vad gör man? Jag hann tänka att jag kunde ju inte spola ner den såklart så jag måste ju ta upp den. Sen tänkte jag att slänga en helt ny rulle kan jag ju inte...

17:22
Anja: UUUUUUUUUUSCH!

17:25
Anonym: SÅ jag började riva av lager på lager tills jag insåg att den var våt ända in till rullen...

17:25
Jag: Vad oväntat med tanke på att den legat I TOALETTEN. Hade du åtminstone diskhandskar på dig? För nu pratar vi väl att du dessutom hade kissat först, så det var KISS på rullen?!

17:26
Anonym: Så jag fick slänga den i papperskorgen, våt och äcklig.
Precis, jag står ju med dolmen i ena handen.... och kiss i stolen...

17.27
Anja: Mums!




Svar på väntade frågor till inlägget:

1. Är Fredrik singel?
Svar: Nej (?!)

2. Var det ett toalettpapper som kostade tusen kronor och som därmed kan ge åtminstone en liten förklaring till handlingen?
Svar: Det var papper av märket Eldorado. Tror det kostar en tia för ett 50-pack.


Kommentarer
Postat av: ahahahaaha

hahahahahahahhahahaha

2010-10-06 @ 18:10:49
Postat av: Martin Söreskog

Men som svar på fråga nummer 1 ska det väl tilläggas att hans flickvän bor i USA och han då kan bete sig lite därefter.

2010-10-07 @ 12:52:55
Postat av: Fredrik

Hursa? Vadå "bete sig därefter"? Vad hade du gjort då, Martin Söreskog?

2010-10-09 @ 10:11:04
Postat av: Farah

Så jävla äcklig!

2010-10-22 @ 14:29:17
Postat av: Sanna

Klockren!! =)

2010-10-30 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0