Plan B

Om man en dag plötsligt blir arbetslös gäller det att ha en plan B. Det har jag. Jag skulle till exempel kunna starta en butik! I den här butiken skulle det kunna säljas i stort sett vad som helst. Kött, exempelvis. Kombinerat med något helt annat för att utöka kundkretsen. Alternativt skulle man kunna öppna en butik med ett namn som skulle kunna innebära att man säljer vilken skit som helst, vilket man också gör.

Jag har kommit fram till följande tre namnförslag:



ELLER så går jag tillbaka till Pressbyrån...

Ja ni ser, om jag en dag blir arbetslös är det helt lugnt.


Kommentarer
Postat av: Lena

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!

2010-10-24 @ 19:58:17
Postat av: Kurt

Jag trodde det var plan P?

2010-10-24 @ 20:41:19
Postat av: Anja

Nej, det här är plan P: http://www.youtube.com/watch?v=-zjsJV0P24I

2010-10-25 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0