Tonight is the night...

Ikväll blir det utgång!

Fyra händelser som skulle förvåna mig om de inträffade ikväll:


1. Jag går fram till en vilt främmande kille och klämmer honom på rumpan
2. Jag ber fem av mina tjejkompisar att hänga med in på toa på krogen och stå i en ring runt mig medan jag kissar
3. Jag lägger av en riktig äggfis på dansgolvet. En dödlig jävel.
4. Jag bjuder en okänd kille på en drink och tror på fullaste allvar att han kommer ligga med mig som tack. Eller i alla fall ge mig lite oralsex bakom någon buske i en park. I värsta fall bara hångla lite.

Trots att ovanstående händelser står sist på min lista över händelser som skulle toppa min kväll så vet jag, av erfarenhet, att motsvarande händelser står högt på andras listor. Till er vill jag säga följande:

1. Kläm mig gärna på rumpan. Om du vill ha en käftsmäll som svar.
2. Tjejer, jag gillar er, men jag vill helst INTE ha med er in på toa! Jag har problem som det är ändå med att gå på offentliga toaletter.
3. Gå och bajsa - INNAN du fiser och får mig att förlora min livsglädje.
4. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Och tack för drinken.

(Klicka på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0