Jag är en jävla hora

Lyssnade på en radiodokumentär som handlade om begreppet hora. Det fick mig att fundera på när jag blivit kallad hora. Ja, för frågan är inte om jag har blivit det utan när. Första gången det hände minns jag inte. Minns inte över huvud taget hur många gånger det har hänt. Men en gång minns jag lite extra väl:

Jag är på väg hem från krogen och går uppför en backe när jag upptäcker att en man i 40-årsåldern står längst upp i backen och tittar på mig. Obehaget växer och jag försöker låtsas som att han inte finns när jag passerar honom.

- Kommer vi att ha sex i natt?, frågar mannen.
Jag hade ju kunnat fortsätta ignorera honom. Gå vidare och hoppas att han helt enkelt inte bestämmer sig för att följa efter och våldta mig. Men en blandning av ilska och alkohol gjorde nog att jag inte kunde låta bli att skratta till hånfullt och säga:
- Haha, verkligen inte.

Jag fortsätter gå och bakom mig skriker mannen:
- DIN JÄVLA FITTA! DIN JÄVLA HORA!

Jag var rätt sugen på att vända mig om och säga:
- Jo men NU vill jag ju JÄTTEGÄRNA ligga med dig!

Men jag lät bli. Är inte helt säker på att ironin hade gått fram ändå.

 

 

Horan i egen hög person!

 


Kommentarer
Postat av: Din oäkta schwester

I KNEW IT!

2010-09-13 @ 08:47:16
URL: http://källstedt.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0