Bromsspår i trosan

En kille skriver till en sexexpert och berättar följande: Han träffade en tjej på en fest och drog med henne med hem. När de hade haft sex gick killen på toa och råkade då slänga en blick ner i tjejens trosor som låg på vid gavel på golvet.

”De var fulla med bajs, stora gulbruna bromsspår!”

Killen mådde illa som fan, men tydligen var tjejen jävligt bra på att knulla för killen tycker ändå att det är värt att träffa henne igen för en favorit i repris. Denna gång vidtar han dock åtgärder:

”Den här gången undvek jag all oralsex och sex bakifrån”
Ja man vill ju helst inte få bajs i munnen.


Men efter sexet kan killen inte låta bli att ta en titt i trosan igen.
”Exakt samma sak igen, stora gula bromsspår”.

Killen undrar nu vad han ska göra.
För sexexperten är svaret givet. Han måste prata med tjejen om det här. Trots att de precis har börjat träffas.

Det gäller att vara försiktig när du tar upp det med henne eftersom det är ett känsligt ämne, du kan exempelvis försiktigt fråga henne "Hur många gånger brukar du torka dig när du varit på toaletten?"



?


Ja, men snälla(!) fråga det! Undrar vad tjejen kommer svara?

1. Jag torkar mig inte alls när jag har bajsat. Stör det dig? Jag ska genast ändra på mig för din skull!
2. Vad är det för jävla fråga ditt jävla äckel!


Jag lutar åt alternativ två. Men det är bara en vild gissning.

 

Här kan ni läsa artikeln i sin helhet.


Kommentarer
Postat av: Ylva

VIDRIGT.

2010-09-13 @ 08:46:30
URL: http://källstedt.se/blog/
Postat av: Angelika

"Du kan också fråga henne något i stil med, "Har du något problem med magsmältningen? Jag tyckte jag kände en konstig lukt?"



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-09-13 @ 12:55:48
Postat av: em

Men bäst är väl ändå slutklämmen:



Lycka till och köp kanske i framtiden också lite luftrenare, samt ett par extra trosor som du kan byta ut hennes gamla mot ifall hon sover över igen.



Fantastiskt!

2010-09-13 @ 21:31:23
URL: http://kidofthee.blogspot.com
Postat av: Anja

Em, hahaha jag hade till och med missat den sista meningen. Man kan ju undra om hon driver...

2010-09-13 @ 22:17:22
Postat av: Sven

Måste du ta upp såna här jobbiga ämnen i din blogg? Jag tycker inte att det är så roligt!

2010-09-14 @ 19:17:39
Postat av: Sven

Måste du ta upp såna här jobbiga ämnen i din blogg? Jag tycker inte att det är så roligt!

2010-09-14 @ 19:18:57
Postat av: Anja

Tycker du visst pappa!

2010-09-14 @ 19:40:56
Postat av: Sven

Gemensam dusch och ordentligt med tvål innan är inte fel. Fast inte i ettan utan bara kring. Tvåan kan man ta lite mer ingående. Om man inte vill få vatten i ansiktet så kan man hålla en handduk för.



Förresten, släng trosorna i tvättmaskinen och kör några varv! Om de inte hinner torka till morgonen därpå, så blir det extratid!



En handuk är något helt annat och enbart för män efteråt.

2010-09-15 @ 08:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0