Gubbsnusk på radion

Det har varit en del snack det senaste om MTG’s nya pratradio, Radio 1. ”Gubbradio” skriver många då det, med något undantag, enbart är manliga programledare. Gert Fylking är en av dem som har fått ett eget program. I ett avsnitt (här) pratar han med en strippa/porrskådis.

- Det är helrakat som gäller eller?, flåsar Gert när tjejen berättar att hon kom nyrakad till sin första filminspelning.
- Är du en sån där deep throat-tjej eller?
- 28 år och snygg som skam!

Just det där med att han tycker att hon är snygg nämner han ett flertal gånger under programmet.
- Jag pratar med en av våra absolut snyggaste, vackraste, finaste och bästa porrskådisar...
- Väldigt snygg som jag sa, jag tycker det.

Han frågar om hon kan tänka sig att strippa där i studion och han undrar hur långt hon går när hon strippar. Hon svarar ”till trosorna”.
- Om man vill ha av trosorna då?, stönar Gert.

Gert ber henne att visa i micken hur hon låter när hon stönar och avslutningsvis frågar han var på kroppen hon gillar att få sperman.

Gert, ditt flåsande gubbslem! Jag tycker inte att det här chockerande över huvud taget. Möjligen är det skamligt att MTG väljer att sända sån här dynga. Gert är en helt vanlig snuskgubbe som i direktsändning får chansen att kåta upp sig på en porrskådis.

Alla tjejer tvingas under en livstid att möta sin beskärda del av (gubbar som) Gert. Det som provocerar mig är att MTG kallar det underhållning.


Gert. You are one in a million.


Kommentarer
Postat av: J

Hahaha fy faan

2011-04-10 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0