Så ung men ack så gammal

Igår på ICA:
Jag: En tialott, tack.
Tanten i kassan, skeptiskt: Och hur gammal är du?
Jag: …tjugosex…
Tanten i kassan, jätteskeptiskt: Får jag se ditt leg?
Hon tittar på mitt leg och skrattar till.
- Jaha där ser man! Du såg SÅ ung ut! Grattis!

Jag är 26 år men ser ut som 14. Tydligen ska jag vara tacksam.

I dag på ICA:
Jag: En Kronan vit, tack.
Ung tjej i kassan, skeptiskt: Kan jag få se ditt leg?
Hon tittar på mitt leg och utbrister ”OOOJ!”.

Jag har aldrig känt mig så gammal som efter den kommentaren.


Kommentarer
Postat av: melissa

Tack själv!! det va verkligen en rolig överraskning o få träffa dig idag!! niiiice!!

Hahhahaa, jag fick också visa leg när jag skulle köpa trisslott i höstas! blev så sur först, men sen tog jag som en komplimang;) Men det där sista hon sa till dig "oj!" va inte sjysst!:D hahahaha!

Tycker din nya header e såååå kul! Love it!

Pusssss <3

2011-04-11 @ 18:46:54
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: Zandra

Men du bejb, sen när snusar du=)

2011-04-11 @ 20:43:17
Postat av: Anja

Melissa: Hahaha, ja du ser också ut som 14 ;D

Zandra: Det var till Gustaf :)

2011-04-11 @ 20:51:53
Postat av: em

Du kan skatta dig som en MILF när den vackra dagen anländer ;).

Fick frågan av min pojkväns bästa vän om jag var 89:a och då har vi suttit i en bil på väg till Oslo i omkring 4 timmar = Jag är omogen? Eller är jag bara helt enkelt inte sådär 25-aktig av mig?



Förklara då hur jag alltid togs för att vara äldre än min syster när jag var 16 och hon var 8 år äldre...



Förblir ett mysterium.

2011-04-12 @ 10:50:19
URL: http://kidofthee.blogspot.com
Postat av: Sillen

Fast jag tycker ändå att den viktigaste frågan är: varför köpte du en tialott?! Är det "lite spänning i vardan" förej?

2011-04-12 @ 11:23:31
Postat av: Anja

Em: ...och tills dess åker jag ungdom på bussen!

Sillen: För jag hade inte råd med en Trisslott.

2011-04-12 @ 12:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0