Heta Greta rör om i Kyrkans ungdomsgrupp

När jag gick i mellanstadiet tvingade min kompis Ellen mig att gå med i Kyrkans ungdomsgrupp där hon själv var aktiv. Jag vet inte vad för skit de sysslade med där före min tid, men när jag började slutade i alla fall alla typer av religiösa aktiviteter. Och jag och Ellen ringde okristliga samtal från husets telefon:

Man: Ja det är Robert?
Jag (med hes sensuell röst): Heeeej det här är Eva, kodnamn Heta Greta.
Man: Haha va? Nu fattar jag ingenting!
Jag: Heta Greta från Heta Linjen…
Han: Haha, nej jag fattar inte!
Jag: Men var det inte dig jag pratade med nyss på Heta Linjen?
Han: Haha näe!
Jag: Men är det inte Robert?
Han: Ee…jo…men…

- Det är jag, Heta Greta...


Jag tror jag hann vara med i Kyrkans ungdomsgrupp ungefär en månad innan de tvingades lägga ner verksamheten på grund av att alla ungdomar då konsekvent vägrade att delta i någon kyrklig aktivitet.


Kommentarer
Postat av: K

Hahahahahaha! That's my girl!

2011-02-01 @ 06:25:27
Postat av: Anja

Skönt att jag gör dig stolt ;)

2011-02-10 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0