Nörden

Jag har spelat en del Angry Birds på min iPhone den senaste tiden. Då menar jag verkligen en HEL DEL. När jag får en hangup på något mobil- eller dataspel så spelar jag det intensivt tills jag har slagit alla high scores eller vad det nu handlar om. Ett tag var jag väldigt inne på BirdStrike och för några år sedan hade jag en MS Röj-period. Det senare retade många, dels för att det är ett så fullständigt värdelöst spel och dels för att jag var så öppen med att jag spelade det. Jag minns att jag ibland skickade sms till Ellen och skrev typ ”Vad gör du? Här är det Röj – och då menar jag inte party” - enbart för att irritera henne lite extra.

Men nu var det Angry Birds vi skulle prata om. Jag har alltså varit inne i en period nu då det har tagit över stora delar av dagen. Undrar exakt hur stor del av mitt liv jag slösar bort på sånt här?

Häromdagen gick jag på stan med min kille och nynnade lite för mig själv.

Min kille:
Går du och NYNNAR på Angry Birds-melodin?!
Jag: Eeh…ja…

Tydligen.


Sjung med!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha skönt då är man inte själv om att vara beroende av angry birds :D

2011-02-06 @ 16:22:31
Postat av: sillen

snart sätter du också klockan för att hinna leverera fåglar (hästar...)!

2011-02-06 @ 16:56:19
Postat av: Anja

Jenny: Brukar du också nynna på låten? ;)

Sillen: HAHAHAHA! (internt)

2011-02-10 @ 21:18:23
Postat av: M.S.

wiiiiiheeyyyyy ! Håller med ;)

2011-02-13 @ 13:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0