Taskig tajming

God morgon!

När jag vaknade i morse gick jag som vanligt upp och började ta tag i alla morgonbestyr; gå på toa, äta frukost, duscha, borsta tänderna och så vidare. Den första biten gick bra, jag fick båda spola och tvätta händerna efter toabesöket. Vilken total lycka, kan jag känna såhär i efterhand. När jag efter frukosten ville borsta tänderna kom det nämligen inget vatten ur kranen. Vattnet var plötsligt avstängt. Att duscha var alltså också uteslutet. Efter en stunds oroligt plockande i köket kände jag att ”jag behöver bara skölja av fingrarna lite”.
Nähe, inte det heller nej.

Plötsligt kan jag inte tänka på annat än att borsta tänderna och letar desperat efter substitut till vatten att kunna skölja ur munnen och tandkrämen med.

Vad tror ni om kombinationen mjölk och tandkräm?
Juice och tandkräm då?

SMÖR och tandkräm?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Schampo kanske?

2011-02-16 @ 08:35:47
Postat av: Danielkl.com

Haha, rolig bild! ^^

2011-03-01 @ 12:02:42
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0