Riga - resan i bilder

Kom hem från nyårs- och födelsedagsfirandet i Riga tidigare idag och tänkte nu bjuda på några privata bilder från resan (nej, inte privata som i nakenbilder, så ni som googlade på det och hamnade här, ni kan dra direkt):


Dag ett. Min kille kollade upp att det skulle ta ca 10-15 minuter att ta sig till hotellet från båten. Det tyckte han var lika med att vi skulle GÅ till hotellet. Bilden är tagen några minuter senare. Vi har här precis insett att i Riga plogar de inte sina vägar. Då blev jag inte glad utan jätteglad!


Utbudet av smaskiga saker att stoppa i munnen var det i alla fall inte fel på.


Det är billigt i Riga så vi gav oss ut på en shoppingrunda.
- Nu går vi inte in på ställen som vi har hemma!, sa min kille och blev kort därpå överlycklig när han hittade...

...Jysk.


Och så två bilder från min födelsedag:




Min kille överraskade med att fixa roomservice som kom till rummet med ett lyxigt frukt- och chokladfat till mig! På kvällen hade han reserverat hela relaxavdelningen för oss två. Där satt vi och badade bastu och sippade drinkar. On top of that fick jag en två timmar lång helkroppsmassage på ett spa. Så romantiskt att man vill kräkas, eller hur?

I LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0