Stick a fork in me, I’m done

Vad gör ni? Jag har precis varit och sett The Town på bio. Se den!

Efter filmen hände något märkligt:

Jag och min kompis går båda på toa och jag verkar bli klar först så jag tvättar händerna och väntar. Samtidigt som jag ska torka händerna ser jag i ögonvrån henne ställa sig vid handfatet bredvid mig. Hon är lång, omkring 1,80, och blond – svår att missa. Jag går runt henne för att slänga pappersservetten och ser då att hon har lagt sina vantar på bänken bredvid sig. Filmen vi har sett handlar om rånare och jag tar tillfället i akt att vara lite ”rolig”. I ett obevakat ögonblick tar jag därför hennes vantar och börjar sakta gå mot utgången. Jag funderar på om jag ska ställa mig en bit bort och studera hennes reaktion när hon upptäcker att de är borta, alternativt larva mig ännu mer och springa ut från toaletten med vantarna i högsta hugg. Jag tittar upp i spegeln, möter hennes blick och inser plötsligt att det inte alls är min kompis utan ett par helt främmande ögon jag stirrar in i. Jag mumlar något, ger den okända kvinnan sina vantar och får väldigt bråttom därifrån.

Det var allt. Måste sova nu. God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haahhahahaahhahaha!!

2011-01-08 @ 12:31:05
Postat av: Sissy

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-01-09 @ 21:49:07
Postat av: Sissy

HAHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHA

2011-01-09 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0