The party is over

I onsdags kväll fann jag mig själv stå mitt i New York, på ett riktigt amerikanskt cocktailparty, pratandes med en kostymklädd lite äldre man från London. Han är för övrigt (mycket) högt uppsatt på PR-avdelningen för en internationell TV-kanal. Då jag var där för en bröllopstidnings räkning inleddes samtalet naturligtvis med att diskutera ämnet bröllop. Han berättade bland annat att han var gift sedan elva år tillbaka. Vi pratade vidare om ditten och datten och mannen frågade var jag och mitt sällskap skulle ta vägen senare. Jag svarade att vi skulle prova på New Yorks nattliv.
Han: Oh that’s great! I haven’t been out clubbing in a reeeeally long time.
Jag: Yeah, not in eleven years...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0