Underbara tant!

14.23 idag inträffade någonting hemskt.
Jag satt vid datorn och skulle precis googla något viktigt ord då det hände: plötsligt fungerade inte Internet.
I panik försökte jag ansluta på nytt och därefter startade jag om datorn. Men inget.

Jag rusade ut till tanten som jag bor hos och skrek i upplösningstillstånd. Jag gick hittade henne i soffan. Hon spelade TV-spel och var inte heller glad.

- Jag älskar TV-spel!, utbrast hon. Jag kommer aldrig att sluta spela! Det här får följa med mig när jag ska in på hem! Men nu när Internet inte fungerar blir jag ju tokig för jag kommer inte vidare i banan och jag brukar gå in på nätet och leta reda på fusken!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hahahaha, vilken störtskön tant!

2011-01-30 @ 11:22:21
Postat av: Anja

Det är hon verkligen :D

2011-02-10 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0