Inte riktigt min kopp te...

Hemma från Barbados! Som ni kanske förstår har det varit en vecka bra så IN i helvete! Lyxiga trerättersmiddagar varje dag, sol, bad, snorkling med jättesköldpaddor, dyk med ubåt och så vidare och så vidare.

Igår var vi på djuphavsfiske med motorbåt. Häftigt va?!
Ja, sånär som på en ynka liten detalj då; jag blir lätt sjösjuk.

Vi var ute på havet i fyra timmar.

Ja, jag spydde över reglingen.
Tre gånger ja.

Ingen fisk fick vi heller.

Värt.



Bild från Oistins Fish Market, Barbados


Kommentarer
Postat av: Barba

Kanske att fiskarna också blev illamående?

2011-03-02 @ 06:52:28
Postat av: Anja

Förmodligen utrotade jag dem alla.

2011-03-04 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0