Jag ser lite bajsnödig ut när jag raggar

För ungefär tre år sedan träffades jag och min kille för första gången. Det var på en gemensam väns födelsedagsmiddag. Jag minns att han kom sist av alla och att jag tänkte att han var väldigt söt. Vi satt ganska långt ifrån varandra och pratade därför inte, men en gång under kvällen fotade han mig och födelsedagsbarnet som satt bredvid varandra. Jag minns att jag medvetet försökte se lite extra snygg ut.


För en tid sedan kollade jag på bilderna i hans dator och hittade bilden från middagen:

HAHAHAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha :D

2011-03-09 @ 16:45:38
Postat av: J

HAHAHHAHA du är så störd!

2011-03-10 @ 21:36:07
Postat av: Anonym

Hahahahaha!!

2011-03-14 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0