Smidigt.com

Sitter på bussen på väg hem till min kille.

Varför envisas jag med att ALLTID sätta mig bredvid toaletten när jag åker buss? Jag tycker alltid att det verkar vara en jättebra idé när jag går på bussen för att den platsen är längst bak och där kan jag sitta vid datorn utan att någon kan stirra på skärmen. Allt är skitbra helt enkelt. Ända tills någon jävel går på toa.

Den tunna väggen lämnar inte mycket åt fantasin om man säger...

När jag satt och väntade på bussen i morse hände det en småkul grej förresten. Lyckades till och med spela in skiten. Håll nu koll på den propert klädde mannen till höger som ligger och sover på ett...element:

Smooth.


Kommentarer
Postat av: Sillen

Hahahaa... men han såg ju helt normal ut. Märkligt!

2011-03-02 @ 18:18:31
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA

2011-03-02 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0