Tack men nej tack...

Skypade med Fia förut, min bästa vän som har bosatt sig i Indien i tre månader.

Fia: Det är jättevarmt och härligt här, jag trivs jättebra!
Jag: Vad bra, vad skönt att höra!
Fia: Förut stod vi på balkongen, jag och några andra tjejer. Jag kollade ned på gatan och såg då att en man stod där och tittade på oss samtidigt som han runkade!
Jag: VA?!
Fia: Men det är lite så det är här. När man vänder sig om på gatan kan det stå någon kille där och titta på en och ta på sig själv.
Jag: Okeeeeej.

*Stryker Indien från platser jag måste besöka innan jag dör*



Jag och Fia i Palma Nova när vi lät en darrhänt gubbe ta en bild av oss.

Kommentarer
Postat av: J

Fyyfan vad vidrigt!

2011-03-29 @ 00:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0