Världens värsta ågren

Topp fem trender som jag är jävligt glad för att jag INTE föll för under min tonårstid:

1. Buffaloskor
Nej, det hade jag verkligen inte! Jag fick inte för mamma. Så jag köpte ett par liknande av märket Fishbone istället. Bar dem med nedhasade benvärmare, kort kjol och tight topp. Och ja, det var precis så snyggt som det låter!
2. Tatuering i svanken
Jag ville men vågade inte. Den hade annars gift sig fint med ovan beskrivna klädstil.
3. Robyn-frillan
När jag var tre år hade jag däremot pottfrisyr (!). Vad det har med saken att göra är oklart.
4. Plocka bort alla strån i ögonbrynen och måla dit nya med svart kajalpenna
Varför rycka bort alla strån? Det gör ju ont! Jag målade svart direkt på brynen istället...
5. Brun läppenna
Jag körde på ett brunt läppstift istället. MYCKET snyggare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! 90-talet var underbart!

2011-03-30 @ 23:03:06
Postat av: melissa

Puss på dig med sweetipie!!!!! <3

2011-03-30 @ 23:09:04
URL: http://meltexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0