Hon med pajen

Jag orkade inte laga någon lunch idag, så jag gjorde som jag brukar göra i det läget. Jag köpte en sån här:



Ja, det brukar oftast bli en sån här paj när jag är för lat för att laga mat. Vet inte exakt hur många gånger i månaden vi snackar, men förmodligen tillräckligt ofta för att kassapersonalen på Ica internt ska kalla mig för ”Hon med pajen”.

Det värsta med att vara en kund med internt smeknamn är att det sällan är positivt. Tro mig, så var det på Pressbyrån och så är det överallt. Inser med fasa att jag förmodligen är en av de kunder som personalen suckar åt inombords när jag kommer. ”Nu kommer hon igen med sin äckliga paj”. Det spelar ingen roll om jag är trevlig, ler och inte gör något större väsen av mig när jag betalar. Jag är ändå ”Hon med pajen”.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha du är så rolig :)

2011-05-14 @ 09:54:46
Postat av: Anja

Man tackar :)

2011-05-20 @ 09:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0