Ikväll skyller vi inte på huvudvärk...

Tycker du också att din pojkvän kan bli lite väl närgången när du är mitt inne i ett extra bra avsnitt av "En unge i minuten"? Då har jag lösningen! Det enda du behöver göra är att skaffa dig en tvål som dina händer är extra känsliga mot. Tvåla in dig frenetiskt när du duschar eller tvättar händerna. När din pojkvän sedan gör obscena närmanden, håll helt enkelt upp händerna mot honom.

Jag garanterar att han inte kommer att störa dig på en lååååång stund efter detta.


Min hand tidigare ikväll


Kommentarer
Postat av: e

Men vad har du gjort!? haha!

2011-05-16 @ 10:30:07
URL: http://kidofthee.blogspot.com
Postat av: Anja

Är en smula känslig mott ett visst schampo bara. Och handdiska, det är perfekt om man vill se hur ens händer kommer att se ut om femtio år!

2011-05-20 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0