Update

Just ja, jag har en blogg! Kanske är dags att skriva något?

Tänkte summera min Valborg:

* Förfest med syster, vänner och några snubbar som kastade dart: +++
* Utgång till ett ställe som i vanliga fall släpper in ca 1500 personer, men som denna kväll tyckte att det var lämpligt att ta in över 4500 pers: +
* Betala 150:- i inträde för att packas ihop som får på ovan nämnda krog: +
* Snubbla på ett trappsteg och få, vad jag redan nu kan lova är, årets blåmärke 2011: +
* Pizza efter krogen (givetvis med oxfilé, champinjoner och färska tomater badandes i blandad kebabsås): ++
* Få femhundra kronor för att tyda de romerska siffrorna på en främmande killes tatuering: +++++

Vad gjorde ni i helgen då? /Anja 14 år


Kommentarer
Postat av: emmi

Ljuva tonår! ...



Jag råkade också ut för en olycka. Årets första sår. Muckade sport-gräl med blondinen på andra sidan volleybollnätet och det hela slutade med att båda ramlar in i varandra och hennes tår körs rätt in i min vad. Mhm, jättevackra ärr!

2011-05-06 @ 13:40:43
URL: http://kidofthee.blogspot.com
Postat av: Anja

Em: Åh, det låter som att du hade en minst lika underbar kväll som jag!

2011-05-09 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0