Inte en av mina favoriter. But still.



Möjligt samtal på Gotland, två minuter innan bilden togs:

Man i vit skjorta: Fyfan, det här är fan världsklass rakt över.
Man i vit skjorta: Ja, fyfan. Klockers. Kanoners.
Man i vit skjorta: Gotland har fan aldrig varit bättre än i år.
Man i vit skjorta: Det är en sån jävla högkonja över stället att det är sjukt åt det.
Man i vit skjorta: Och här står vi och lever drömmen.
Man i vit skjorta: Verkligen. Vita skjortor, två knappar uppknäppt. Skittajta jeans. Rosé och Fanta.
Man i vit skjorta: Nu fattas det bara en vimmelfotograf som kunde bevisa att vi varit här.
Man i vit skjorta: Ja, det vore ju drömmen.
Man i vit skjorta: Kommer det nån sköning och tar bild på mig så ska jag fan jubla som en jävla dåre.
Man i vit skjorta: Då är det bara att sträcka upp händerna och göra segervrålet. Jag skulle fan flippa om det hände.
Man i vit skjorta: Värdsklass.
Man i vit skjorta: Kanon.
Man i vit skjorta: Bra där.
Man i vit skjorta: Skön där.
Man i vit skjorta: Skönt.
Man i vit skjorta: Bra.
Man i vit skjorta: Bra, gubben.
Man i vit skjorta: Kanon.
Man i vit skjorta: Klockrent, gubben.


Nu kanske ni trodde att det här var ett av mina favoritinlägg av Alex Schulman. Fel! Ja, Alex Schulman författade det och lite fiskul är det, men inte i närheten lika kul som det här och det här. Där snackar vi världsklass! Kanon! Skönt! Klockers! Grymmers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0