Tjejen med stenkoll!

Min pojkvän ringde tidigare ikväll:

Jag: Hej älskling!
Han: Hej. Har jag mitt squashracket hos dig?
Jag: Japp!
Han: Är du säker?
Jag: (suck) … Vill du prata med det?

Är det bara jag eller är det någon mer som ser ett mönster här? Min kille litar inte på att jag har koll!

Jaja, det har kanske hänt att jag har glömt någon viktig (typ den viktigaste) ingrediensen till maten när jag har handlat...eller att jag har låst in mig på toaletten mitt i natten för att prata i telefon - och att dörren har gått i baklås och jag har suttit inlåst i en och en halvtimme. Men det händer väl alla!

Inte? Nähe, nänä.

Nu tycker jag att det här inlägget tog en tråkig vändning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0