En kvinnas bostadsannons, en annan kvinnas kontaktannons

Söker boende i Stockholm igen. Det förra höll inte måttet. Är tillfälligt inneboende hos Ulla och Eivor igen. Får ett mail från en kille som har ett ledigt rum i sin lägenhet på Lidingö. Han är 27 år och fotograf.

Jag:
Njae, jag vill inte dela med nån kille...
Eivor: Nä. Men kolla upp honom på Facebook. Eller googla honom så vi får se hur han ser ut och om han har snygg kropp. Så kanske JAG hör av mig istället.

Sagt och gjort. Vi googlade. Men det fanns ingen bild som visade killens kropp så det blir inget.

Eivor är ju inte desperat liksom.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det får bli tillbaka till Berit igen ;-)

2010-04-12 @ 12:21:42
URL: http://johannamansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0