Inte nu igen

I natt sov jag tillsammans med min kille.
Har ett vagt minne av att jag någonstans under natten får för mig att det är en kompis som ligger bredvid. Jag blir plötsligt obehagligt medveten om att jag bara har trosor på mig, rusar upp och börjar rota runt bland mina kläder. Får fram en tjock munktröja och tänker: "Det här kommer bli svettigt...men det får det vara värt".

Vaknade för tio minuter sedan. Genomsvettig.





Känns detta igen? Det beror nog på att det inte var första gången...


Kommentarer
Postat av: melissa

hahhaa du e bäst anja! Lika roligt som vanligt!:D

När kommer du till jönet? En dejt då kanske? puss

2010-10-30 @ 10:53:42
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: Kurt

Ja, lite roligt var det väl kanske.

2010-10-30 @ 19:51:35
Postat av: Kurres unge

Du behöver vård.

2010-10-30 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0