Favorit i repris

Glad alla hjärtans dag på er gott folk! Dagen till ära, och med anledning av en gammal goding som gick i repris på TV ikväll, vill jag på nytt publicera ett inlägg som jag skrev efter att jag såg programmet första gången. Det var ett avsnitt ur Fråga Olle-dokumentären. Ni som har läst detta förut får blunda nu:

Sexigt på TV


Var det någon mer än jag som såg Fråga Olle-dokumentären igår kväll?
Såg ni slutet när ett gäng tjejer agerade testpanel för en manlig strippa? Eller strippa och strippa... Det var en gubbe som flåsande kom in med en mask på huvudet, stapplade runt i rummet och runkade framför tjejerna tills han kom i en hink. Han såg ut att vara medelålders och hade en stor ölmage. Femhundra spänn kostar det att hyra in honom som "stämningshöjare" till förfesten. Han sa själv att han gjorde det för att ge kvinnor en motsvarighet till de kvinnliga strippor som män tittar på.

Jo just det.

Jag vet inte vad ni tyckte. Själv kunde jag vrida ur trosorna efteråt...

Här har ni förresten ett smakprov från inslaget:


Kommentarer
Postat av: J

Ååå fyy! Jag såg det där igår. Spydde nästan.

2011-02-15 @ 10:27:32
Postat av: Ellen

Hej! Jag har kollat in på din blogg ibland. Såg inlägget om Fråga Olle-dokumentären. Måste säga att jag och mina kompisar har hyrt in en liknande kille en gång. Minns inte adressen med googla på "Slaven Tommy" så tror jag du hittar hans hemsida :) Kan säga att det var sjukt kul. Men det var ju ingen gubbe utan en kille i vår ålder... /E

2011-02-16 @ 20:39:55
Postat av: Anja

Ellen: HAHAHAHAHA (googlade Slaven Tommy). Jag fattar inte varför de envisas med att ha något på huvudet som täcker ansiktet!

2011-02-19 @ 09:47:20
Postat av: Cattis_89

Fick ni fram http://slaventommy.blogspot.com

??



Jag och mina kompisar ska kanske boka honom. Men det syns inte var han bor. Nån som vet?

2011-03-03 @ 20:11:45
Postat av: Anja

Hahaha! Nej!

2011-03-04 @ 15:39:59
Postat av: SaraWhitmore

Hej, vad händer ikväll??:D



Titta in min blogg så får du se en video blogg, Sen kan du också vara med i DAGENS BLOGG och sen kan du se bilder från mode visningen jag va på igår!!och sedan vad jag fick i min goodie bag!! :) <333



KKKKKKKRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM

2011-03-04 @ 15:50:01
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Leo Pizarro

bra blogg! ;)

2011-03-04 @ 15:59:48
URL: http://leopizarro.blogg.se/
Postat av: www.collectionbyangelina.blogg.se

Hej Dagens fråga fortsätter på min blogg. Ställ gärna dina frågor och så kommer jag svara på dem under

dagen,

Min blogg adress står ovan!

2011-03-04 @ 16:49:12
Postat av: Anja

Tack så mkt Leo =)

2011-03-05 @ 12:51:36
Postat av: Cattis

Tror att Tommy http://slaventommy.blogspot.com bor i Sthlm. Vi bokade in honom i Uppsala, tror han kom med tåg då (han fick 100 kr extra för resan)

2011-09-10 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0