Min dag i bilder!


Vaknade vid tolvsnåret och fick lite egentid (åt frukost, borstade tänderna, satt vid datorn) tills det var dags att väcka min kille, lagom till Sverigematchen. Han intog frukosten vid TV:n.
”Oj, juice i champagneglas! Fint ska det vara”, tänker ni.
”Oj, han dricker ur ett glas i alla fall”, tänker jag (och ni som varit med ett tag) som vet bättre...



Lunch: tacos. En tallrik till stora björn och en till lilla björn.
Ja, nu råkade lilla björn vara utsvulten så hon tog ungefär tre gånger så mycket mat som stora björn...



Handboll igen. Vad den bruna pricken på bordet är? En snusprilla. De brukar ligga spridda lite överallt i den här lägenheten faktiskt. Man vet aldrig när man kommer att trampa på en som fastnar i strumpan. Lite spänning i vardagen!



Matchen går till förlängning och jag går till frysen.



Dags för Solsidan! Okej, jag vet att det inte går att se vad det är på TV:n, men skit i det nu och titta vad jag hittade i ett av skåpen i köket! Ett OÖPPNAT paket Digestivekex! Hur folk kan ha sånt som bara ligger hemma är för mig obegripligt. Men jag är ju inte den som är den, så jag hjälper naturligtvis min kille att äta upp dem!

Se där, en söndag helt i televisionens och nyttighetens tecken!


Kommentarer
Postat av: Sillen

Vi gillar LITE SPÄNNING I VARDAGEN! :D

2011-01-30 @ 23:43:51
Postat av: Anja

Yes we dooo :D

2011-02-10 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0