Coincidence? I think not.

Jag har funderat lite över namnet Niklas.

Hagamannen heter ju Niklas. Så gör också Örebros serievåldtäktsman.

För ungefär fyra år sedan, när jag pluggade i Jönköping, var det en kille som addade mig på MSN. Hans mail var ”Niklas_Orebro”. Jag tänkte att även om jag inte är nära vän med någon Niklas, så kan det ju vara någon bekant från hemstaden. Så jag accepterade. Jag frågade honom vem han var och han svarade ”Vill du se i webcam?”. Javisst!

Han satte igång sin webcam och där satt han.
Och runkade.
I närbild.

Det var, som ni säkert förstår, ett oerhört upphetsande ögonblick. Ungefär på samma sätt som det var upphetsande när en gammal gubbe tafsade på mig på tunnelbanan (läs här).

Jag vet inte exakt var jag vill komma med detta, men jag kan känna lite grann att Niklas inte ligger överst på listan över namn jag vill döpa mina framtida barn till.


Kommentarer
Postat av: J

Vad vidrigt med han som addade dig!

2011-03-15 @ 08:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0