Tony - alla tjejers våta dröm





Tony,

När du skriver att du är ”uttålig som få, om du fattar vad jag menar ;-)”, så är jag faktiskt inte säker på om jag gör det. Men jag chansar på att du menar att du är uthållig och alltså en jävel på att hålla dig innan du kommer under sexakten. Är jag nära?

I så fall måste det här ju vara alla tjejers lyckodag! Eftersom jag är tjej och har letat boende vid ett antal tillfällen, så vet ju jag att som tjej är en sak extra viktig när man letar efter en kille att bo hos: att han är uthållig i sängen. Det är prio ett.

På andra plats kommer det här med spritandet och även där verkar du vara en jackpot! Jag vet inte en tjej som inte drömmer om att bo ihop med en hormonstinn kille som är en jävel på att supa, oavsett om det är en lägenhetskompis eller pojkvän som sökes!

Tony! Även om du låter som en jävla fin kille och trots att ditt cozeya och vräkiga hem låter som en dröm, så kommer jag tyvärr inte att söka om att få bli din inneboende.

Jag är väl helt enkelt inte av den ”fita typen”.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahha herregud

2011-02-13 @ 23:36:19
Postat av: Robin

Undra om han ligger med alla sina vänner.

2011-02-14 @ 02:29:59
Postat av: M.S.

haha han verkar ha svårt att få tjejer, den naturliga vägen!

2011-02-14 @ 11:20:06
Postat av: Zandra

usch Tony får mig att rysa...

2011-02-14 @ 16:17:28
Postat av: Anja

Robin: Ja, eller enbart med rumskompisar kanske?

M.S: Det är inte det enda han har problem med, skulle jag tro ;)

Zandra: Mig med...and it's not in a good way...

2011-02-14 @ 23:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0